במשך השבועות האחרונים נגיף הקורונה יצר מצב שהפך למציאותנו החדשה. בכל יום מוצגות בפנינו תגובות חדשות של גופי ממשל ושל ארגונים נוספים, תגובות אשר מהוות עבורינו אתגרים חדשים אותם כולנו חשים היטב.

מאסטרקארד מבצעת ניטור מקרוב של האירועים ונוקטת צעדים על מנת להבטיח את בריאות ובטיחות עובדיה וכן עושה ככל הניתן להבטיח המשך מתן שירותים עבור לקוחותיה.

אנחנו כאו בשבילכם. בכל יום הרשת שלנו מסייעת לכם למצות את הפעילות היומית, בין אם מדובר בהצטיידות במזון או ברכישת מתנה, תשלום לעסקים קטנים ושימוש בתובנות מיודעות לשם סיוע לעסקים ולממשלות לצורך קבלת החלטות קריטיות. בלב העניין מצויה הבטחתינו לאפשר זאת שכל טרנסאקציה תהיה בטוחה, נגישה, פשוטה ומהירה ככל הניתן. הבטחה זו ממשיכה להתממש גם בימים של חוסר ודאות. אותה הטכנולוגיה קיימת, זו המאפשרת העברת כספים למשפחה וחברים. הרשת שלנו הינה אבן הפינה לפעולות הללו, וגם במצב חסר-תקדים זה, מערכותנו מתפעלות כבשגרה.

שירות לקוחות
במידה ויש לכם שאלות דחופות בקשר למצב חשבונכם אנו ממליצים ליצור קשר ישיר עם הבנק או עם חברת כרטיסי האשראי אשר הנפיקו לכם את הכרטיס. כמו כן צוות מאסטרקארד עומד לרשותכם גם כאן:
עמוד הפייסבוק של מאסטרקארד ישראל
בחשבון הטוויטר הגלובלי של מאסטרקארד
טופס יצירת קשר  
ובטלפון: 1-809-418-873     

אבטחה מעל לכל

  • התרעות הונאה: עברייני רשת מנצלים את הצורך של כולנו בעדכונים ומידע אודות COVID-19 ועושים שימוש בכך כפיתוי דיוג (פישינג) על מנת לשלוח תוכנות זדוניות. בקרו רק באתרים שהנכם מכירים, ודאו כי הנכם מכירים את שולח הודעות הדוא"ל שאתם מקבלים ולעולם אל תשתפו מידע רגיש.
  • שקט נפשי: הנכם מוגנים מפני רכישות לא מורשות. אם אתם מאבדים את הכרטיס שלכם או רואים בפירוט החיובים שהנכם מקבלים חיובים שאינם מוכרים לכם, צרו קשר עם מנפיק הכרטיס.

סיוע בקהילה
מאסטרקארד חברה לעמותת ביל ומלינדה גייטס ול- Wellcome Trust ואנו מזמינים אתכם לקחת חלק במאמצים אלה. למידע נוסף לחצו כאן.